030 227 23 23

Marketing Lead Website

professionele website
website
professionele website

meer bezoekers en een hogere conversie!

Een website die meer bezoekers aantrekt en sneller bezoekers laat converteren.
Meer leads, aanvragen, boekingen, prospects en klanten!

De kracht van onze Marketing lead websites! 

  • Een unieke en eigen uitstraling (design)
  • Volledig responsive (design)
  • Alle benodigde website features (techniek)
  • Totaal ingericht voor top conversie optimalisatie (strategie)
  • Strategisch website marketingplan
  • Hoge gebruiksvriendelijkheid (plan en techniek)
  • Doordachte wireframes (bouwtekeningen)
  • Houden rekening met alle SEO-regels (vindbaarheid)
  • Diepgaande trefwoordenanalyse (vindbaarheid)
  • Wervende websiteteksten / artikelen (overtuigingskracht)
  • Opstellen SEO- / AdWords landingspagina's (vindbaarheid) 
  • Doordachte conversietools (actie stimulatie)
  • Linkbuilding (populariteit vergroten / vindbaarheid)
  • Opzetten + bijhouden Google AdWords campagne (snel meer bezoekers)
  • En mogelijk nog veel meer.

marketing lead website creatieF en op maat 

Een professionele marketing lead website is meer dan een verzameling van marketingelementen. Het is een jas die zo goed past dat bezoekers sneller gaan converteren! Vanaf dag 1 besteden wij veel aandacht aan het inleven in jullie business om dit vervolgens zeer creatief te vertalen naar een succesvolle online marketingmachine!

Klantervaring:


Wij zaten een beetje in twijfel: nieuwe professionele website of niet. Dit kwam mede door de slechte ervaringen met onze oude websitebouwer. Maar eenmaal met Marco aan tafel waren wij meteen om. De site draait nu een paar jaar en het resultaat is heel goed merkbaar. Waarom in zee gaan met Marco? Hij verstaat zijn vak, is professioneel en heeft veel energie die hij met veel passie en professionaliteit in je website stopt!
Dirk-Jan Metz, Metz verhuur & beheer Ameland


De inhoud van onze marketing lead websites: 

Internet Marketing Strategie

Online Marketing Strategie + planprofessionele website

Marketingsessie & website realisatieplan

In een gezamenlijke sessie van maximaal 3 uur bespreken we alle van invloed zijnde factoren op de realisatie en het succes van jouw professionele website. Het resultaat van deze sessie is een compleet projectplan (blauwdruk) waarin alle website marketingvariabelen worden vastgelegd. Denk aan:

  • Uitgangspunten totale indeling professionele website;
  • Een scherpe positionering (invulling voor de header + rest website);
  • Compleet navigatievoorstel voor alle menu's;
  • Uitgangspunten + invulling voor de footer (voor bezoekers en vooral voor Google);
  • Uitgangspunten voor effectieve conversiepaden;
  • Uitgangspunten voor het webdesign;
  • Uitgangspunten voor de gebruiksvriendelijkheid van de site;
  • Wervend marketingmateriaal: slogan, USP's etc.;
  • Uitgangspunten voor wervende webteksten;
  • Uitgangspunten voor de online vindbaarheid (trefwoorden).

Blauwdruk / strategie

professionele websiteDe rapportage die wordt opgesteld, is bedoeld als blauwdruk voor de totale realisatie (techniek, design, teksten, marketing, vindbaarheid, SEO, gebruiksvriendelijkheid, indeling, navigatie, conversietools etc.).

Voorbereiding
Voor deze marketingsessie bereiden we ons voor door je website te doorgronden en ons te verdiepen in het Google Analytics account van jouw website. Waar we vooral op letten zijn de online gezondheidskengetallen (zoals onder andere bouncepercentage, gemiddelde sessieduur en doelen). 

Meer weten? Offerte aanvragen?
Heb je interesse en wil je meer weten over de creatie van onze marketing lead websites? Neem dan nu contact met ons op.

Meer informatie / offerte aanvragen

Wireframes / Bouwtekeningen

Professionele wireframes

professionele website

Bij de realisatie van een professionele website starten we naast een grondige marketingsessie met het maken van DE bouwtekeningen (wireframe) voor jouw website!

Wat komt waar?
Deze bouwtekeningen (wireframes genaamd) zijn essentieel voor de technische realisatie en de grafische vormgeving van jouw professionele website! Er wordt uitgebreid nagedacht over de optimale indeling (vlakkenverdeling) van jouw website. Voordat we starten met het ontwerpen is het voor iedereen helder hoe jullie website eruit komt te zien. 

Wireframe op maat

professionele marketing websiteDeze bouwtekening wordt iedere keer op maat gemaakt afhankelijk van het product, de markt en jouw specifieke wensen en ideeën om vooral de gebruiksvriendelijkheid te kunnen waarborgen. Wij ontwerpen meestal 2 - 3 wireframes; doorgaans de homepage en een vervolgpagina (in overleg te bepalen). Bij complexe projecten maken we er soms wel 6 -8. 

Meer weten? offerte aanvragen?
Heb je interesse en wil je meer weten over de creatie van onze marketing lead websites? Neem dan nu contact met ons op.

Meer informatie / offerte aanvragen

Technische Realisatie: Website & Compleet CMS

Realisatie professionele website

professionele website

ICT-mogelijkheden

Wat betreft de technische realisatie van de website zijn er meerdere opties:

  1. Jullie eigen webbouwer verzorgt de technische realisatie, wij begeleiden hem/haar hierin;
  2. Een van onze technische partners verzorgt de technische realisatie onder onze begeleiding;
  3. Wij verzorgen de technische realisatie (afhankelijk van beschikbaarheid). 

In onze optiek is een marketing lead website een geheel aan marketingactiviteiten die uiteindelijk samenkomen in een technische realisatie. Wij werken veel samen met bestaande webbouwers en begeleiden hen in deze laatste stap. We briefen, stemmen af en testen mee. 

SEO-mogelijkheden (voorbereiding vindbaarheid Google)

  • Van iedere pagina (of het nu een product, artikel, pagina of anders is) kan handmatig de URL bepaald worden. Het is ook mogelijk om het systeem dit te laten doen;
  • Per pagina is het mogelijk om handmatig de Pagetitle en Description toe te voegen;
  • Per pagina kunnen onbeperkt keywords worden toegevoegd;
  • De H1-tag is zelf te bepalen en komt overeen met de paginatitel;
  • Alt-tags kunnen overal worden ingesteld;
  • In het website realisatieplan houden we rekening met de meest optimale hiërarchische websitestructuur;
  • Er wordt een complete xml-sitemap aangemaakt en gekoppeld via de webmasterhulpprogramma's;
  • Via het CMS kan intern linken op vele manieren worden geimplementeerd. 

Uitgebreid pagina- en menubeheer

  • Via het CMS kunnen pagina’s aan menu’s worden gekoppeld (over veranderd worden);
  • Alle menu-items in de diverse navigatiemenu’s kunnen worden beheerd (meestal worden er 3 navigatiemenu’s opgeleverd);
  • Er kunnen oneindig veel pagina’s worden aangemaakt (geen limiet);
  • Eventuele actieblokken kunnen ook eenvoudig via het CMS worden beheerd;
  • Eventuele sliders zijn compleet beheersbaar;
  • Webformulieren kunnen eenvoudig worden aangemaakt (met erg veel mogelijkheden);
  • Generieke elementen (telefoonnummer, logo etc.) kunnen via het CMS gewijzigd worden;
  • Beheer vindt plaats via het CMS of gewoon aan de voorkant van de website; 
  • Het CMS is zo gemaakt dat 99% van alle content dat je wilt wijzigen wijzigbaar is.

Aansluiten diverse hulpprogramma's

Er wordt een Google Analytics en Google AdWords code geïmplementeerd in de website, zodat de statistieken via dit programma eenvoudig kunnen worden bijgehouden. Evenals het aansluiten op de Google Search Console en eventuele andere hulpprogramma's. 

Implementeren van het design

  • Het opgeleverde design wordt gebruikt om alle pagina’s van de professionele website te stylen;
  • Dit punt komt nadrukkelijk terug in de testfase, waarbij het design moet worden getest in de belangrijkste browsers (Internet Explorer, Firefox en Safari);
  • Meestal maken we het design responsive zodat de website voor iedere schermresolutie (dus vooral op smartphone en tablets) is geoptimaliseerd!

Overig

  • De website wordt standaard opgeleverd met een contactformulier;
  • De website wordt standaard opgeleverd met (meestal 4, kan ook meer) navigatiemenu’s: contentnavigatie, diensten navigatie, softnavigatie en footernavigatie.

Gebruiksvriendelijk CMS

  • Uitgebreid paginabeheer: onbeperkte mogelijkheid om contentpagina’s of productpagina’s aan te maken;
  • Via de editor kunnen pagina’s worden opgemaakt (plaatjes toevoegen, hyperlinks maken, teksten opmaken etc.);
  • Het CMS wordt standaard opgeleverd met een aantal typen. Hiermee wordt het terugvinden van pagina’s versimpeld;
  • Het is mogelijk om (als je ingelogd bent) aan de ‘voorkant’ van de website het CMS in te gaan;
  • Via een zoekfilter in het CMS kun je eenvoudig content terug vinden om te bewerken;
  • We streven ernaar om zoveel mogelijk elementen van de website (zoals bijvoorbeeld ook de slogan) beheerbaar te maken via het CMS. 

Meer weten? Offerte aanvragen?
Heb je interesse en wil je meer weten over de creatie van onze marketing lead websites? Neem dan nu contact met ons op.

Meer informatie / offerte aanvragen

Professioneel Responsive Webdesign

Professioneel uniek webdesign + responsive

professionele website

Je nieuwe professionele website wordt voorzien van een nieuwe unieke vormgeving op basis van jouw logo en gewenste kleur (en alle overige wensen) waarbij het belangrijkste is dat de uitstraling van de website jouw bezoeker weet te 'raken'.

Een goed webdesign stoelt op een aantal belangrijke pijlers: 

  1. professionele marketing webdesignWat (en met welke aandacht) wordt er waar gecommuniceerd, we noemen dit ook wel het ‘interactive’ design. Wij starten altijd met een marketingtraject waarin dit interactive design als schets wordt opgeleverd.
  2. Wat vind jij als opdrachtgever mooi? Hoe je het ook wendt of keert, als je zelf geen goed gevoel hebt over het design van jouw website dan gaat deze niet voor je werken. In een 'stijlstudie' bevragen we jullie smaken en voorkeuren. 
  3. De site moet grafisch en vormgevingstechnisch kloppen. Het wordt een samensmelting van een stuk blauwdruk / marketing / vlakverdeling samen met de voorkeuren en wensen van jou als opdrachtgever, in balans tot uitdrukking gebracht in een passend ontwerp.

Ons professioneel webdesign
Echt professioneel opgezet webdesign speelt in op deze 3 punten. Als jij de conversie van je website echt wilt verhogen, dan is het vaak meer dan de moeite waard om te investeren in de uitstraling en mimiek van jouw website. Professioneel webdesign is een zeer essentieel ingrediënt in de totale mix van conversie optimalisatie. 

Laat je website spreken

Daarnaast is het zeer van belang dat het design van je website in staat is om de juiste sfeer neer te zetten, maar ook om de belangrijkste boodschap te communiceren. Een bezoeker wil graag antwoorden op vragen zoals:

  • Waar ben ik?
  • Hoe werkt het hier?
  • Wat kan ik hier kopen?
  • Waarom zou ik überhaupt hier kopen?
  • Behoor ik wel tot de doelgroep?
  • Voel ik me hier thuis?
  • Hebben ze de boel goed voor elkaar?
  • Wat voor service kan ik hier verwachten? 

responsive design

Steeds meer mensen (zowel zakelijk als consument) gebruiken 'mobiele apparaten' om op internet te zoeken. Bij consumentenwebsites ligt dit percentage al vaak boven de 50%, bij zakelijke websites ligt dit percentage al vaak rond de 20 - 25%.
 
Daarom is het hebben van een responsive website (een website die zich automatisch aanpast aan de gebruikte schermresolutie) steeds meer een must. Een responsive website of webshop scoort vaak in kleine beeldschermresoluties net zo goed als een reguliere 'desktop' website.
 
De professionele websites die wij maken worden over het algemeen daarom responsive opgeleverd!
 
Meer weten? Offerte aanvragen?
Heb je interesse en wil je meer weten over de creatie van onze marketing lead websites? Neem dan nu contact met ons op.

Meer informatie / offerte aanvragen

Wervende Webteksten

Wervende webteksten

professionele website

Vaak wordt de waarde van online teksten onderschat. Maar de juiste woorden, met overtuigingskracht en werving zetten echt aan tot actie. Dit geldt in grotere maten voor websites, zeker websites die diensten aanbieden. De teksten vormen je product. Het is stil of de aanvragen 'rollen' binnen!

professionele marketing websiteDe boodschap echt overbrengen
Vaak is het als online bedrijf erg lastig om jouw boodschap goed en wervend over te brengen. Dit komt vooral omdat heel veel zaken die voor jou gemeengoed zijn, voor een nieuwe bezoeker absoluut nieuw zijn. Daarnaast is het opstellen van echte overtuigende wervende webteksten een specialisme.

> Toverkracht met woorden, daar gaat het om!

> Woorden die verleiden en overtuigen!

> Teksten die zo'n aantrekkingskracht hebben, dat je er niet omheen kunt!

Onze ingrediënten voor wervende webteksten

  • Aanspreken doelgroep;
  • Klantgerichte benadering;
  • Vakjargon vertalen naar eenvoud;
  • Spannend maken en nieuwsgierigheid wekken;
  • Kennis en expertise uitstralen;
  • Vertrouwen opwekken;
  • 'Keep it simple' en kort;
  • Leesbaar en scanbaar maken;
  • Inspelen op het gevoel van bezoekers;
  • Geen hard selling, maar aantrekkingskracht realiseren;
  • De bezoeker weten te 'raken';
  • De bezoeker binden en vasthouden;
  • Herkenning kweken 'heeft u ook xxxx?'
  • Dilemma's van bezoekers aan de kaak stellen;
  • Korte zinnen met een heldere opbouw;
  • En nog veel meer...

Meer weten? Offerte aanvragen?
Heb je interesse en wil je meer weten over de creatie van onze marketing lead websites? Neem dan nu contact met ons op.

Meer informatie / offerte aanvragen

SEO Bundel

SEO-bundel

Een belangrijk onderdeel in professionele websites is de organische vindbaarheid. De SEO-bundel die wij bieden betreft alle initiële SEO-activiteiten die nodig zijn om beter gevonden te worden in Google en overige zoekmachines. Deze bundel bestaat uit:

  1. Trefwoordenanalyse
  2. SEO-landingspagina's
  3. Linkbuilding

1. Trefwoordenanalyseprofessionele website

Klinkt wellicht zwaar, maar het is echt essentieel om organisch goed gevonden te worden! Er zijn zoveel trefwoorden die interessant lijken. Welke zijn nu goed? Welke trefwoorden gaan nu echt zorgen voor kwalitatieve bezoekers? Het antwoord op deze vraag komt uit onze rapportage van de trefwoordenanalyse.

Zoekvolume

Als eerste kijken we naar relevante zoekwoorden waar het meeste zoekvolume op zit. Dit kan variëren van bijvoorbeeld 300 zoekers per maand tot 250.000 zoekers per maand. Dit is een eerste graadmeter, maar er zijn er meer!

Concurrentie

Hoeveel websites zijn er eigenlijk die ook over dit trefwoord gaan? En in hoeverre zijn deze websites al geoptimaliseerd voor zoekmachines? In sommige branches is nog heel veel ruimte en andere branches is de concurrentie moordend (bijvoorbeeld: sex, hypotheken, advocatuur etc.).

Haalbaarheid

Naast zoekvolume en concurrentie checken wij de meest interessante woorden op haalbaarheid. We scannen de top 10 van een trefwoord op meer dan 12 verschillende punten. De Pagerank, de linkkracht, de ouderdom, de populariteit, de SEO-score etc. Deze haalbaarheidsanalyse geeft aan in hoeverre het mogelijk is een top 10 - 1 positie te behalen.

Eenmaal de juiste trefwoorden gevonden dan kan de website goed worden ingericht met SEO-landingspagina's, met totale on-page optimalisatie en met het bouwen aan zoekwoorddichtheid van de belangrijkste trefwoorden in totaal. 

2.SEO-LANDINGSPAGINA'S

professionele website

Voor het vindbaar maken van je website voor de zoekmachines is meer nodig dan linkbuilden op de juiste woorden. In de Online Marketingmachines die wij creëren, maken we 'achterdeurtjes' (landingspagina's) naar jouw website toe.

OP TREFWOORD GEOPTIMALISEERD

Deze landingspagina's worden helemaal geoptimaliseerd voor de betreffende trefwoorden. Maar wel zo dat de bezoeker er absoluut niet over 'struikelt'. De zoekwoorden worden opgenomen in de URL, de Google description, in de Google titel, in de belangrijkste kopjes (H1 en H2), als tag bij plaatjes en als woorden door de content heen.

COMBINATIE LANDINGSPAGINA EN LINKBUILDEN

Vaak blijkt dat sommige landingspagina's al een mooie positie in Google krijgen zonder dat er aan linkbuilding is gedaan. De on-page optimalisatie wordt direct opgepikt door Google. Vaak blijkt dat effectieve linkbuilding op 100% geoptimaliseerde SEO-landingspagina's zijn vruchten afwerpt.

Waarde opbouwen voor nu en later. Overigens zijn de SEO-landingspagina's uitermate geschikt om ook te gebruiken als bestemmingspagina voor een Google AdWords campagne. 

3. STRATEGISCH LINKBUILDEN

professionele website

Organisch goed gevonden worden in de zoekmachines wil iedereen. Geen klikkosten, geen AdWords optimalisatiekosten. Gewoon bovenaan op nummer 1!

BEÏNVLOEDENDE FACTOREN

Strategisch linkbuilden draagt hier voor een belangrijk deel aan bij. Het is niet alleen linkbuilden dat je een mooie positie in Google geeft! Er spelen veel factoren mee. Zoals de URL (zit hier een trefwoord in?), de leeftijd van je website (rijp of net nieuw?), de mate waarin de website voor zoekmachines is geoptimaliseerd, de gebruikte techniek en ga zo maar door. 

DE STRATEGIE

Als alle 'on page' zaken goed geregeld zijn, werkt linkbuilden het best. Maar welke woorden zijn dan het beste? Wij kijken naar zoekvolume, concurrentie en haalbaarheid (los van de klik met jouw business). Woorden die hieruit 'rollen' komen in aanmerking om landingspagina's voor te maken.

LINKBUILDEN IS TOCH NIET ZO MOEILIJK?

Linkjes aanvragen, dat is toch niet zo moeilijk? Nee, linkjes aanvragen niet. Maarprofessionele marketing website effectief linkbuilden en hiermee goede posities behalen is heel wat anders, want wat is de Pagerank? Wat is de leeftijd van een pagina? Wat is de linktekst? Hoe populair is het domein? En hoeveel pagina's heeft een website, welke linkjes tellen zwaar en welke kunnen zelfs tegenwerken? Deze en meer punten zijn allemaal belangrijk bij het effectief linkbuilden!

HET EFFECT VAN LINKBUILDING

  1. Het op den duur stijgen van de Pagerank van de homepage (waardoor de site sneller hoger in het zoekresultaat komt);
  2. Extra verkeer van mensen die klikken op deze backlinks en zo op je website komen (verwijzers); 
  3. Meer bezoekers door stijgende posities in de zoekmachines.

Meer weten? Offerte aanvragen?
Heb je interesse en wil je meer weten over de creatie van onze marketing lead websites? Neem dan nu contact met ons op.

Meer informatie / offerte aanvragen

Google AdWords Campagne

Google AdWords campagne

professionele website

Met online adverteren via Google kun je snel resultaten behalen. Echter het is per branche / product / dienst de vraag in hoeverre Google AdWords een rendabel kanaal is. Google AdWords is daarom een mogelijk onderdeel van een professionele website. 

Leren en inzicht krijgen

Google AdWords biedt heel veel inzicht. Op welke zoekwoorden wordt goed geklikt? Wat zijn goede advertentieteksten? Op welke woorden komt een hoge conversie binnen? etc. Vooral het leereffect van Google AdWords is van hoge waarde.

Snel veel bezoekers

Bij de meeste andere methoden (waaronder SEO) heb je niet direct invloed op de hoeveelheid bezoekers die je, bijvoorbeeld, op een dag kunt krijgen. Met AdWords heb je deze flexibiliteit wel. Zo kun je voor een bepaalde actie ‘de kraan net iets meer openzetten’.

Het blijft natuurlijk wel een betaalde manier van adverteren. Voor iedere klik moet betaald worden, maar jij bepaalt de hoogte van het budget. Zeker als je de conversie van jouw website verhoogd hebt, kun je simpel berekenen wat een klik jou maximaal mag kosten.

Iedere website is anders. Daarom bieden wij meerdere mogelijkheden aan voor het opzetten en beheren van een goede AdWords-campagne. Onze Google AdWords-expert kan wel dromen van al zijn AdWords-campagnes, maar bovenal is hij Google AdWords-gecertificeerd!

De inhoud van onze Google AdWords campagnes:

  • Het aanmaken van een AdWords account in Google inclusief koppeling met Google Analytics en het aanmaken van een conversiecode, die op de website wordt geplaatst. Zodat precies gemeten kan worden hoeveel kopers of informatieaanvragers de campagne oplevert.
  • Het opzetten van circa 10 advertentiegroepen. De advertenties linken meteen naar de juiste productgroeppagina’s en de advertentietekst is afgestemd op de specifieke productgroep.
  • Uitzoeken welke woorden en woordcombinaties precies gebruikt worden bij zoekopdrachten in Google. Daarbij wordt rekening gehouden met verkeerd gespelde woorden, meervoudsvormen, verschillende schrijfwijzen, synoniemen, etc.
  • Ook sluiten we niet relevante woorden uit, zodat advertenties niet vertoond worden bij niet relevante zoekopdrachten (gratis, etc.).
  • Het opstellen en testen van 2-3 verschillende advertentieteksten per advertentiegroep om te bekijken welke tekstvarianten meer klanten aantrekken.
  • Bij het opzetten wordt gebruik gemaakt van de meest actuele AdWords tools.
  • En de campagne zal daar waar mogelijk gekoppeld worden aan de opgestelde landingspagina’s.
  • De AdWords campagne die wordt opgesteld is en blijft in eigendom van de opdrachtgever zelf.

Meer weten? Offerte aanvragen?
Heb je interesse en wil je meer weten over de creatie van onze professionele websites? Neem dan nu contact met ons op.

Meer informatie / offerte aanvragen

Begeleiding & Advies

Begeleiding en advies

professionele websites

Het doel van een professionele marketing website

Het uiteindelijke doel van alle omschreven werkzaamheden is het creëren van een online marketingmachine. Een website die kwalitatieve bezoekers gaat aantrekken (en daarin blijft groeien) en die bezoekers steeds beter om kan zetten naar leads, aanvragen en e-mailadressen om uiteindelijk klant te worden.

Begeleiding en advies

professionele websiteGraag voorzien we je tijdens het proces van sessie tot en met online brengen van inspiratie, informatie en advies. Een succesvolle professionele website is een goede co-creatie tussen ons en jullie / jou! We houden je op de hoogte en hebben veel input nodig om alles eruit te halen wat er in zit!

 

professionele marketing websiteJe hebt in dit proces alleen te maken met Marco en Angela. Zodra de website bijna klaar is, is Angela het aanspreekpunt. Je krijgt van Angela een heldere handleiding, een duidelijke CMS-instructie en begeleiding bij het testen en de uiteindelijke oplevering. 

begeleiding na online gaan!

Zodra de Professionele Marketing Website online staat, begint het pas echt! De praktijk laat zien hoe bezoekers echt binnenkomen en zich echt gaan gedragen. Met de meeste klanten werken we na online gaan samen in de vorm van ons online marketing optimalisatiepakket. 

online marketing optimalisatiepakket

Met het basis online marketing optimalisatiepakket ben je verzekerd van de juiste elementen en input voor het realiseren van online groei. Wij kijken mee, we komen met nieuwe inzichten en we geven inspiratie en verbeterpunten tijdens onze sessies. Het doel van dit online marketing optimalisatiepakket is alles uit de website halen wat erin zit! De inhoud:

1. Meekijken en monitoren
We monitoren de professionele marketing website (Google Analytics, Webmasterhulpprogramma's, diverse SEO-tools) en wij kijken naar wat er beter kan. Zo voeren we bijvoorbeeld checks uit op de belangrijkste conversiebepalende elementen / online marketing gezondheidskengetallen, we repareren crawlfouten en houden alle annotaties bij van belangrijke gebeurtenissen. 

2. Twee halfjaarlijkse rapportages
Waar staan we? Welke ontwikkelingen worden zichtbaar? Behalen we onze doelstellingen? Wat werkt goed en wat heeft verbetering nodig? Twee keer per jaar stellen wij onze op maat online marketingrapportages op waarin we sturingsgegevens betrekken uit Google Analytics, SEO-tools, resultaten uit onze eigen sitecheck en ontvang je een overzicht van welke posities (en ontwikkeling hierin) jouw website inneemt in Google. We adresseren verbeterpunten en geven online marketingadviezen. 

3. Online marketingsessies
In het basis online marketing optimalisatiepakket is inbegrepen: twee inspirerende online marketingsessies van maximaal 2 uur twee keer per jaar. Op basis van de werkelijk behaalde resultaten en de door ons opgestelde rapportages bespreken we de mogelijkheden voor online groei! Ook in deze sessie bespreken we alle mogelijke verbeterpunten en mogelijkheden om de online resultaten te verbeteren. 

Meer weten? Offerte aanvragen?
Heb je interesse en wil je meer weten over de creatie van onze marketing lead websites? Neem dan nu contact met ons op.

Meer informatie / offerte aanvragen

Voorbeelden Professionele Websites

Klik op de screenshots voor een vergroting.

HELLIOT

professionele website

 


METZVERHUUR.NL 

professionele website metz

 


loading systems international

professionele website agv

 


TERSA

professionele website tersa

 


PERTAZZA

professionele website pertazza

 


IB MEDIATION

professionele website ib

 


REHOMY

professionele website rehomy

 


DAEMEN NETWORKING ICT SOLUTIONS

professionele website Daemen-ict

 


FOTOBOX
professionele website Fotobox

 


COOPER FELDMAN

professionele website Cooper | Feldman

 


Technica Nova (site & Shop)

professionele website Technica Nova

 


 

ELIM INSTITUUT 

professionele website Elim

 


UNIDIS bedrijfssoftware

professionele website Unidis

 


KINDERTYPECURSUS

professionele website

 


SEO DIENSTEN

professionele website SEO diensten

 


BLACKBRICK.NL

professionele website Blackbrick

 


NIEUWSBRIEFSYSTEEM

professionele website nieuwsbriefsysteem

 


WEINIG-REHOMY

professionele website rehomy

 


PAREL VAN NES

professionele website Parel van Nes

 


ECHTSCHEIDING ADVOCAAT TONK

professionele website Tonk

 

 

 

Meer weten? Offerte aanvragen?
Heb je interesse en wil je meer weten over de creatie van onze marketing lead websites? Neem dan nu contact met ons op.

Meer informatie / offerte aanvragen

Stappenplan & planning

Stappenplan & planning

professionele website marketing

De creatie van een marketing lead website is een compleet proces van kick off (marketing sessie) tot en met de uiteindelijke online oplevering. Dit proces duurt meestal tussen de 3 en 5 maanden. In de afgelopen 10 jaar heb ik samen met mijn team meer dan 75 marketing lead websites gemaakt. 

Een marketing lead website in 30 stappen

  1. Voorbereiding op de marketingsessie. Ik maak een grondige Google Analytics Analyse en ik bezoek jullie huidige website.
  2. Marketingsessie. In de marketingsessie bespreken we alle van invloed zijnde factoren op het succes van jullie toekomstige website.
  3. Rapportage. Na de marketingsessie stel ik het plan (blauwdruk) onder jullie marketing lead website op. In hoofdlijnen gaat dit rapport over online vindbaarheid en website effectiviteit. 
  4. Wireframes. Nadat de rapportage is goedgekeurd maak ik de wireframes (bouwtekeningen) voor jullie website. Deze tekeningen zijn bedoeld als uitgangspunt voor technische realisatie en grafische vormgeving.
  5. Stijlstudie. Aan de hand van vragenlijsten en overige input brengen we alle belangrijke uitgangspunten qua webdesign in kaart. 
  6. Design homepage. Zodra de wireframes zijn goedgekeurd en de stijlstudie is afgerond starten we met het designwerk en leveren we de eerste (vaak homepage) design template op.
  7. Compleet design. Aan de hand van jullie feedback op de eerste template maken we het gehele design. Voor zowel desktop, tablet en smartphone resoluties. 
  8. Briefing techniek. Zodra het design is goedgekeurd maak ik de complete briefing voor webbouw. Onze partner in webbouw of jullie webbouwer krijgt een diepgaande briefing met documentatie en instructie.
  9. SEO-onderzoek. Meestal vormt SEO een belangrijk aspect in het geheel. In deze fase maak ik een complete zoekwoordanalyse voor de gehele website. 
  10. SEO-plan. Naast de zoekwoordanalyse worden alle andere SEO-aspecten in kaart gebracht. Er wordt gekeken naar de SEO-staat van de huidige website en alle verbeterpunten worden geïntegreerd.
  11. Afstemming content. Dan vindt er een afstemming plaats over de te schrijven teksten. Wat is de gewenste tone of voice, wat zijn veel gebruikte termen en ook de overige wensen worden in kaart gebracht.
  12. Wervende webteksten. Na afstemming start ik met schrijven van de wervende webcontent. Dit zijn de teksten die vooral een conversiegericht karakter krijgen (homepage, diensten, organisatie etc.).
  13. SEO-content. Dan start ik ook met het schrijven van de SEO-teksten. Dit zijn vaak de landingspagina's en overige pagina's die in het SEO-plan een rol gaan spelen.
  14. Google Ads afstemming. Vaak is een Google Ads campagne een onderdeel van het totale marketing leadpakket. In deze fase stemmen we af over de precieze wensen en brengen we de huidige Google Ads strategie in kaart.
  15. Google Ads campagne. Nu stellen we de Google Ads campagne op. Meestal bestaat deze advertentie campagne uit meerdere elkaar ondersteunde elementen.
  16. Eerste testbare versie. Nu komt de eerste testbare versie van de website. Deze versie is al wel vrij nauwkeurig, maar is vooral voor de webbouwer een belangrijk punt om af te stemmen en keuzes te maken. 
  17. User tests. In dit stadium heb ik overleg met de webbouwer en test ik op gebruikerswensen. Deze test komt nog niet bij de opdrachtgever terecht.
  18. Testfase 2. Zodra alle besproken punten zijn opgepakt, volgt er een tweede testronde. In deze fase is de website al voor 95% definitief. De opdrachtgever wordt nu ook betrokken en zal meetesten.
  19. Testrapport. De opdrachtgever brengt zijn bevindingen in kaart in het testbestand. Meestal wordt afgesproken dat deze periode maximaal 2 weken duurt. 
  20. Content implementatie. Dan kan nu ook gestart worden met het vullen van de website. De webbouwer komt met een instructie. Ik stel een content implementatieplan op waarin helder staat aangeven wat de uitgangspunten zijn bij het vullen van de website.
  21. SEO-implementatie. Meestal voer ik (of mijn collega) de SEO-implementatie uit. Zo worden alle SEO-content variabelen op de juiste manier in het CMS ingevoerd. 
  22. Codes implementatie. Dan worden alle benodigde codes geïmplementeerd, zoals de Google Analytics trackingcode, de koppeling met Google Search Console, AdWords conversiecodes en overige codes. 
  23. Instellen online dashboards. Alle software achter de codes wordt door ons ingesteld, zoals de doelen, uit te sluiten IP-adressen, bedankpagina's, Google Ads dashboards en de Search Console ingestellingen.
  24. Final test. Nadat het testrapport is opgepakt volgt de finale test. In deze fase test iedereen mee: de opdrachtgever, de webbouwer, de SEO-specialist en ikzelf. 
  25. Laatste aanpassingen. De overgebleven punten worden nu aangepast, de website is bijna klaar voor online te gaan. 
  26. Online gang. Dan is het tijd (na alle stappen: SEO, content, codes, verbeterpunten) om de DNS van het domein aan te passen zodat de nieuwe website live gaat.
  27. Inplannen marketingsessie. Direct na livegang plannen we een datum in voor de eerste online marketingsessie. Meestal hebben we gezamelijk 2 tot 6 marketingsessies per jaar. Bij iedere sessie leveren wij vooraf een online marketing rapportage op. 

Wat kost een complete marketing lead website?

Iedere website is anders. Graag geven wij jullie een indicatie van wat een professionele website voor jouw bedrijf kost. Vraag dan een offerte aan, zodat wij concreet kunnen aangeven wat we voor je kunnen betekenen en vooral wat je kunt verwachten!

Offerte  ontvangen

 

Klantervaring

Wat mij vooral opvalt, is dat Marco eerst zich echt goed in onze markt verdiept heeft en daarna pas met een advies is gekomen.Heb zelf al heel wat “specialisten” versleten, maar ik denk dat we nu kunnen stoppen met zoeken. Marco heeft een super strakke site voor onze gebruikte schaafmachines gemaakt en met een goede score in de zoekresultaten heb ik alle vertrouwen in een langdurige samenwerking. 

Erik Bosgraaf, Rehomy BV (weinig-rehomy.com) 

Onze pluspunten:

  • Specialist in websites en conversie (van bezoekers klanten maken)
  • Jouw bedrijf staat centraal bij de ontwikkeling van de website
  • Creatieve aanpak en vertaalslag naar online groei
  • We starten met een uitgebreide op maat marketingsessie 
  • Naast de technische realisatie zijn wij partner in online marketing
  • We luisteren en leven ons volledig in,  in jullie bedrijf
  • Alle benodigde disciplines gebundeld
  • We bouwen niet alleen, wij denken ook mee
  • Totale begeleiding tot en met (en graag ook na) oplevering

waarom veel websites onvoldoende resultaten brengen

De meeste websites zijn marketing-technisch niet voldoende in balans. De website is een technisch vernuft, maar mist de juiste uitstraling. Of is volledig SEO-geoptimaliseerd, maar mist overtuigingskracht. Of ziet er perfect uit en is technisch prima, maar heeft geen uniekheid en overtuigingskracht... 

website

 websites

Onze  Marketing Lead Websites maken van bezoekers klanten!!

Offerte aanvraagformulier Marketing Lead Website

Wil je ook meer leads / offerte aanvragen via de eigen website? laat ons je hiermee helpen. 
Vul vrijblijvend onderstaande gegevens in, dan nemen we snel contact met je op!

online marketing

Optimalisatie Traject

Conversie
online marketing

Marketing lead

Website

Optimalisatie Traject

SEO
online marketing

Online Marketing

Consultancy

ONZE KLANTEN

  • “Alle online marketing activiteiten op een goede plek”
  • “Het werkt echt”
  • “Wij zijn trost op het resultaat”
  • “Stop met zoeken”
  • “Ik ben erg tevreden over onze samenwerking”
  • “Eenmaal met Marco om tafel waren wij meteen om”
  • “Deze aanpak werkt”
   

alle referenties

Online mARKETING BUREAU

Online-Marketingmachine
Groenekanseweg 246R
3737 AL  GROENEKAN (UTRECHT)
KvK: 30218791
Btw: 100828620B01

T: 030-2272323

   

Neem contact op
 

converseo

Conversie Optimalisatie (web effectiviteit) x SEO (meer organische vindbaarheid) = CONVERSEO = Online Groei! 
 

   
   
   

Meer weten?

Copyright © 2019 - Online Marketingmachine